Bestyrelsen

Formand

Vilhelm Schmidt

Tlf. 74 47 21 49 - mobil 22 95 68 81

formand(@)augustenborg-roklub.dk

Ansvarsområder:

  • Repræsenterer klubben ved eksterne møder og arrangementer.
  • Kontaktperson for gæsteroere, firmaarrangementer og PR.
  • Står for talerne ved hhv. standerhejsning og standerstrygning.
  •  Holder styr på mærkedage.
  •  Indkalder til bestyrelsesmøder med en frist på 14 dage. (De enkelte bestyrelsesmedlemmer indgiver punkter til dagsordenen senest 1 uge før berammet møde)
  • Indkalder til og afholder årlig ordinær generalforsamling samt evt. ekstraordinære generalforsamlinger.
  • Udfærdiger årsberetning til forelæggelse på generalforsamlinger.
  • Ansøger om kørselstilladelser hos Naturstyrelsen.
  • Ansøger fonde om tilskud.
  • Koordinerer aktiviteter sammen med aktivitetsudvalget.

 

Kasserer

Jesper Christensen
Tlf.: 21 77 41 68

kasserer(@)augustenborg-roklub.dk

Ansvarsområder:

  • Rettidig betaling af modtagne regninger samt tilsvarende sørge for at klubben modtager tilgodehavende beløb
  • Daglig bogføring og afslutning af årsregnskab
  • Fremlæggelse af årsregnskab på generalforsamlinger
  • Udfærdige forslag til årsbudget, til forelæggelse for den samlede bestyrelse
  • Sørge for at klubben modtager de offentlige tilskud, den er berettiget til
  • Opkræve kontingent
  • Ansvar for kaffekassen
  • Opdatere og ajourføre medlemslisten til opsætning på opslagstavlen samt uploade til hjemmesiden 
  • Indrapportering til DFfR, DIF og kommunen m.m.
  • Varetage klubbens forsikringsforhold
  • Tage mod indmeldelse af nye medlemmer
  • Tage mod udmeldelse af medlemmer
  • Salg af rotøj
  • Indkøb af nåle, emblemer og lign
  • Kontaktperson for gæsteroere

Rochef

Susanne Aarup Dahse
Tlf. 20 96 97 40

 

Ansvarsområder:

  • Indstilling til den samlede bestyrelse af medlemmer til deltagelse i korttursstyrmandskursus
  • Afholdelse af korttursstyrmandskurser
  • Indstilling til den samlede bestyrelse af medlemmer til deltagelse i langtursstyrmandskurser
  • Instruktion af nye roere i samarbejde med instruktørerne
  • Udfærdige månedlig rostatistik, der videresendes til Webmaster til uploadning på hjemmesiden
  • I samarbejde med instruktørerne godkende, når kaniner er friroet
  • Udfærdige medlemsliste med charge til opsætning på opslagstavlen
  • Gravering af pokaler
  • Gæstekontakt
  • Sørge for at der løbende er tilstrækkeligt med nye rojournaler i klubben
  • Udfærdigelse af vagtplan for rovagter

Materiel- og husforvalter

Jan Schønning Gregersen
Tlf.: 40 33 44 19
 

 

Ansvarsområder:

  • Vedligeholdelse af både og materiel
  • Oprettelse og koordinering af vedligeholdelseshold
  • Vedligeholdelse fast bro
  • Søsætning/optagelse/vedligeholdelse af flydebro
  • Kontaktperson ved bådtransport, lån/leje af trailer og forsikring
  • Indkøb af reservedele
  • Kontrol af redningsveste
  • Kontaktperson ved udlån af klubbens materiel og både til andre klubber/roere fra andre klubber
  • Administration af medlemmernes adgang til klubhuset
  • Vedligeholdelse af klubhus

Sekretær

Sussi Meier
Tlf. 28 49 97 31

 

 

Ansvarsområder:
 

  • Være referent ved bestyrelsesmøder og generalforsamlinger
  • Udfærdige mødereferater og rundsende disse til bestyrelse og suppleanter, samt  opsætte et eksemplar på opslagstavlen i klubhuset 
  • Udarbejde liste over rengøringshold for toiletter og klublokale
  • Varetage PR i samarbejde med formanden
  • Udfærdige Ro-info og artikler til Sport & Fritid


 

1. Suppleant

Flemming Frank

Tlf. 50 74 74 30

2. Suppleant

Carl Færgemann

Tlf. 41 98 64 30